توزیع گرانول پی وی سیگرانول پی وی سی سختگرانول پی وی سی نرم

تولید انواع گرانول پی وی سی با کیفیت بالا در گرانول رز

تولید انواع گرانول پی وی سی در گرانول رز با هدف ارائه محصولات با کیفیت در بازارهای داخلی و خارجی انجام  می شود. استفاده از ماشین آلات پیشرفته، مواد اولیه مرغوب، تکنولوژی روز و بهره مندی از نیروی کار حرفه ای و متخصص گامی اساسی در جهت دستیابی به اهداف تعیین شده این شرکت می باشد.

آشنایی با انواع گرانول پی وی سی و گریدهای آن

گرانول پی وی سی از جمله محصولات تولید شده از پلیمرها می باشد، که دارای گریدهای مختلف بوده و در دو نوع گرانول پی وی سی سخت و نرم می باشد. آشنایی با این محصول پرکاربرد در شناخت بیشتر و کاربرد آن ها بسیار مهم می باشد، زیرا در کیفیت نهایی محصول تولید شده از آن ها نقش بسزایی دارد. همین امر در افزایش میزان خرید و فروش گرانول پی وی سی نقش بسزایی دارد.

گرانول پی وی سی سخت فاقد هرگونه ترکیبات و عنصر پلاستیکی می باشد، به همین علت مقاوم تر، محکم تر و سخت تر می باشند. در حالی که نوع نرم آن حاوی نرم کننده هایی می باشد، که همین امر باعث می شود محصول نهایی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد. به همین جهت و کاربرد گسترده آن در صنایع پلاستیک سازی خرید و فروش گرانول پی وی سی به صورت عمده به جهت عرضه محصول با کیفیت و تامین نیاز بازار در این مجموعه انجام می پذیرد.

  • از جمله گریدهای گرانول پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • گرانول پی وی سی گرید 80
  • گرانول پی وی سی گرید 100
  • گرانول پی وی سی گرید 101
  • گرانول پی وی سی گرید 102
  • گرانول پی وی سی گرید 104
  • گرانول پی وی سی گرید 106
  • گرانول پی وی سی گرید 108
  • گرانول پی وی سی گرید 110
کیفیت نهائی تولیدکننده گرانول پی وی سی با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر است !
کیفیت نهائی تولیدکننده گرانول پی وی سی با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر است !

خواص و ویژگی های گرانول پی وی سی

گرانول پی وی سی یکی از انواع مواد اولیه و پرکاربرد در تولید محصولات پلاستیکی می باشد، که تولید محصولات مرغوب با حفظ خواص و ویژگی های آن در گرانول رز انجام می پذیرد. این محصول به دلیل نوع مواد، فرمولاسیون و تکنولوژی به کار رفته در تولید آن از مهم ترین محصولات تولید شده صنایع پتروشیمی و پلاستیک می باشد.

از جمله ویژگی های این محصول می توان به تنوع بالای آن در گرید، رنگ، ابعاد و اندازه اشاره کرد، که نشان از اهمیت بالا و کاربرد گسترده آن در صنایع بزرگ و کوچک را دارد. توجه به همین امر در ترغیب صاحبان صنایع به خرید گرانول پی وی سی به جهت تامین نیاز خود از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت در برش به قطعات دلخواه و اتصال آسان
  • مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، پوسیدگی، نفوذ حشرات موذی
  • جایگزین مناسب برای درب، پنجره و لوله در صنعت ساختمان سازی
  • هزینه نگهدای و تعمیرات پائین
  • قیمت ارزان
  • وزن سبک
قیمت رایج ترین انواع گرانول پی وی سی قابل خرید در بازار ایران چگونه بدست آوریم؟
قیمت رایج ترین انواع گرانول پی وی سی قابل خرید در بازار ایران چگونه بدست آوریم؟

لیست قیمت و خرید گرانول پی وی سی

در فرایند قیمت گذاری محصولات تولید شده عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشند، که بررسی آن ها در تعیین لیست قیمت نهایی و خرید گرانول پی وی سی بسیار حائز اهمیت می باشد. از جمله این عوامل می توان به شرایط اقتصادی متغییر، میزان عرضه و تقاضا، بازار رقابتی، نوسانات نرخ ارز اشاره کرد، که به صورت غیر مستقیم در تعیین قیمت نهایی تاثیر گذار می باشد.

نیاز به استفاده از انواع گرانول پی وی سی مرغوب به جهت استفاده در صنایع پلاستیک سازی همگام با پیشرفت های صورت گرفته در این حوزه بیش از پیش احساس می شود. در همین راستا استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مجهز در کنار فناوری روز از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت نهایی انواع گرانول پی وی سی می باشند.

مواد اولیه به کار رفته نیز را می توان به عنوان یک عامل موثر در این خصوص دانست. هر قدر مواد اولیه به کاررفته مرغوب تر باشد محصول تولید شده شفاف تر و با کیفیت تر بوده و با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسد. همین امر در افزایش و یا کاهش میزان خرید و فروش گرانول پی وی سی نقش بسزایی دارد.

ارزانترین قیمت گرانول پی وی سی به نسبت رقبا
ارزانترین قیمت گرانول پی وی سی به نسبت رقبا

کاربرد انواع گرانول پی وی سی در صنایع

امروزه کاربرد گسترده انواع گرانول پی وی سی به جهت تنوع بالای آن برهیچ کس پوشیده نیست. از این رو گرانول رز با تولید انواع گرانول پی وی سی سخت و نرم توانسته است سهم زیادی از بازار این محصولات را از آن خود کند. میزان سختی و نرمی این محصولات در گرو مواد اولیه و میزان پلیمر به کار رفته در آن می باشد.

گرانول پی وی سی نرم در دمای 80 درجه سانتی گراد و در ترکیب با انواع نرم کننده ها  تولید می شود، که در برابر گرما، جذب رطوبت مقاوم بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. از این محصول در تولید لوله های آب رسانی، عایق سیم های برق، زیره کفش، دمپایی، شلنگ، کفش پوش خودرو، دیوارپوش های پی وی سی و غیره استفاده می شود.

گرانول پی وی سی سخت برخلاف گرانول نرم فاقد نرم کننده ها می باشند و به دلیل مقاومت بالای مکانیکی، شیمیایی و حراراتی پرکاربرد تر می باشد. زیرا در مدت زمان طولانی تری قابل نگهداری و استفاده می باشد. این محصول بیشتر در صنعت ساختمان سازی، لوله سازی، تجهیزات پزشکی، قطعات صنعتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

ارائه رقابتی ترین قیمت در تجارت برای تولید و تحویل گرانول PVC
ارائه رقابتی ترین قیمت در تجارت برای تولید و تحویل گرانول PVC

فروش گرانول پی وی سی عمده در گرانول رز

گرانول رز از جمله واحدهای فعال در عرصه خرید و فروش گرانول پی وی سی عمده می باشد، که با بیش از 15 سابقه در این عرصه مشغول فعالیت می باشد. از جمله اهداف تعیین شده این مجموعه تولید انواع گرانول پی وی سی سخت و نرم در گریدهای متفاوت می باشد.

از آنجایی که بیشترین استفاده از این محصولات در صنایع وابسته به پلاستیک سازی می باشد، به همین جهت خرید و فروش عمده انواع گرانول پی وی سی محور اصلی فعالیت های گرانول رز می باشد. همین امر در خرید گرانول پی وی سی با قیمت مناسب و ارزان به جهت حذف واسطه ها نقش بسزایی دارد.

در همین راستا کلیه مشتریان می توانند در صورت نیاز به نوع و گرید خاصی اقدام به خرید گرانول پی وی سی به صورت سفارشی و اختصاصی نمایند. از این رو با مراجعه به وب سایت و از طریق راه های ارتباطی مندرج در آن با کارشناسان و مشاوران فروش ارتباط برقرار کرده و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا