توزیع گرانول پی وی سیتولید گرانول پی وی سیقیمت گرانول پی وی سی

تولید گرانول پی وی سی مرغوب در کارخانه گرانول رز

کارخانه گرانول رز فعال در عرصه تولید گرانول پی وی سی مرغوب از سال 1385 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. از آنجایی که انواع گرانول پی وی سی سخت و نرم در صنایع بزرگ و کوچک کاربرد فراوانی دارند، این مجموعه توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت توانسته است جایگاه مطلوبی در بازارهای داخلی و خارجی از آن خود کند.

خرید و فروش گرانول پی وی سی مرغوب

خرید و فروش گرانول پی وی سی مرغوب به صورت عمده و انبوه با هدف تامین نیاز بازار در گرانول رز انجام می شود. موفقیت در این امر در گرو تولید محصولات باکیفیت می باشد، که گرانول رز با استفاده از مواد اولیه نو و غیر بازیافتی اقدام به تولید انواع گرانول پی وی سی کرده است. مواد اولیه که عمدتا از ضایعات پلیمری می باشند پس از قرار گرفتن در دستگاه اکسترود به گرانول تبدیل می شوند.

گرانول رز با تولید انواع گرانول پی وی سی سخت و نرم این امکان را برای صاحبان صنایع فراهم آورده است، تا بتوانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند. تنوع بالای این محصولات در رنگ، ابعاد، شکل نقش موثری در افزایش میزان فروش گرانول پی وی سی داشته است.

این مجموعه در تلاش است تا علاوه بر تولید محصولات مرغوب با در نظر گرفتن تمامی عوامل موثر در تعیین قیمت، آن را با مبلغی منصفانه و کمتر از قیمت بازار به فروش برساند. رعایت این اصل علاوه بر افزایش میزان رضایت مشتریان در جلب اعتماد آن ها و سود آوری برای مصرف کننده و تولید کننده نیز نقش بسزایی دارد.

گرانول پی وی سی چیست و چه کاربرد ها و مزایایی دارد؟
گرانول پی وی سی چیست و چه کاربرد ها و مزایایی دارد؟

عوامل تاثیرگذار در تولید گرانول پی وی سی مرغوب

تولید گرانول پی وی سی مرغوب در گرو عوامل و متغییرهایی می باشد که به صورت مستقیم وغیرمستقیم بر آن تاثیر می گذارند. به طور کلی عمر مفید این محصولات به 60 سال می رسد، از این رو بیشترین استفاده از آن ها در تولید محصولات و کالاهای اساسی صنایع پلاستیک سازی و پتروشیمی می باشد.

یکی از مهمترین عوامل مواد اولیه و سایر ترکیبات می باشد، که عمدتا از ترکیب مواد پلیمری و مواد بازیافتی در تولید گرانول پی وی سی استفاده می شود. این در حالی که است که در کارخانجات گرانول رز از مواد بازیافتی در خط تولید استفاده نمی شود، همین امر سبب شده است تا محصول نهایی شفاف، محکم، یکدست و دارای طول عمر بالایی باشد.

دیگر عامل موثر کیفیت دستگاه می باشد،دستگاه اکسترود مانند دیگر ماشین آلات صنعتی از جمله دستگاه هایی می باشد که نیازمند بررسی و سرویس دوره ای می باشد. در صورت مرغوبیت تیغه ها، بدنه و دیگر قسمت های این دستگاه منجر به تولید محصول با کیفیت می شود. مهارت و تخصص و مهارت نیروی کارکنان در خصوص کار با دستگاه ها نیز در تولید انواع گرانول پی وی سی نقش بسزایی دارد.

قیمت رایج ترین انواع گرانول پی وی سی قابل خرید در بازار ایران چگونه بدست آوریم؟
قیمت رایج ترین انواع گرانول پی وی سی قابل خرید در بازار ایران چگونه بدست آوریم؟

راه های تشخیص گرانول پی وی سی مرغوب

استفاده از گرانول پی وی سی مرغوب به جهت کاربرد گسترده آن همواره مورد توجه صاحبان صنایع بوده است، از این رو آشنایی با راه های تشخیص به جهت تاثیر آن ها در شکل ظاهری و کیفیت محصول نهایی نقش بسزایی دارد. این محصول در برابر بسیاری از روغن ها، الکل ها و مواد اشتعال زا مقاوم می باشد، در غیر اینصورت نشان از ناخالص بودن آن می باشد..

محصولات تولید شده از گرانول پی وی سی سخت و نرم تا حدی انعطاف پذیر می باشند. تولیدکننده ها طبق رعایت استانداردهای لازم مجاز به استفاده از مواد افزودنی می باشد، در صورت استفاده از افزودنی های غیر مجاز محصول نهایی شفافیت، یکدستی و مقاومت لازم را نداشته و دچار شکستگی می شود.

مقاومت در برابر آتش سوزی و اشتعال دیگر مشخصه گرانول پی وی سی و محصولات تولید شده از می باشد، به طوری که در صورت بروز آتش سوزی به دلیل انتشار گاز خفه کننده آتش از خود سریعا خاموش شده و قابلیت احتراق ندارد. این محصولات در صورت قرار گرفتن در برابر گرما و حرارت به مدت طولانی نرم شده و شکل ظاهری خود را از دست می دهد. رعایت این نکته در هنگام نگهداری طولانی مدت می بایست مورد توجه قرار گیرد.

مرجع تولید ریزدانه پی وی سی در ایران جهت تولید سیم کابل و قطعات مختلف پلاستیکی
مرجع تولید ریزدانه پی وی سی در ایران جهت تولید سیم کابل و قطعات مختلف پلاستیکی
صادرات انواع گرانول پی وی سی مرغوب

گرانول رز به عنوان یکی از واحدهای فعال در خصوص صادرات انواع گرانول پی وی سی مرغوب، توانسته است سهم عظیمی از بازارهای بین المللی را از آن خود کند. فعالیت در عرصه بین الملل همواره با چالش ها و موانعی همراه می باشد، که اتخاذ راهکارهای صحیح در مواجه با آنان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

این مجموعه با تولید انواع گرانول پی وی سی مرغوب این فرصت را برای کلیه مشتریان خود فراهم آورده است، تا از مزایا و امتیازات ویژه این مجموعه بهره مند شوند. امکان خرید به صورت عمده و انبوه در راستای تامین نیاز بازارهای داخلی و خارجی از جمله اقدامات موثر گرانول رز می باشد.  

قیمت گرانول پی وی سی مرغوب در گرو عوامل و متغییرهایی می باشد، که نقش بسزایی در اجرای اصولی فرآیند قیمت گذاری دارد. فناوری به کار رفته، ماشین آلات، نیروی کار متخصص و مواد اولیه از جمله این موارد می باشد، توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم بر جامعه نیز در این خصوص نقش بسزایی دارد. اهمیت آن به جهت تعیین قیمت نهایی و تاثیر در افزایش یا کاهش میزان فروش گرانول پی وی سی می باشد.

 کلیه محصولات این مجموعه و با رعایت استانداردهای جهانی در گونی های مخصوص 30 کیلویی بسته بندی و ارسال می شود. امکان خرید به صورت مستقیم و انتخاب شیوه ارسال در جهت تامین رضایت مشتریان و اطمینان از دریافت محصول به صورت ایمن و سالم در گرانول رز انجام می شود.

استفاده از گرانول پی وی سی با تضمین کیفیت در سراسر کشور
قیمت گرانول پی وی سی مرغوب

در همین راستا کارشناسان و مشاوران فروش این مجموعه پس از انجام بررسی ها و کارشناسی های لازم اقدام به تعیین قیمت محصولات خود کرده اند. کلیه مشتریان و صاحبان صنایع می توانند با اطمینان از قیمت ارزان انواع گرانول پی وی سی سخت و نرم نسبت به خرید به صورت عمده و سفارشی اقدام نمایند.

در راستای رعایت اصول مشتری مداری و برقراری روابط و مناسبات تجاری با راه اندازی وب سایت توانسته است خدماتی شایسته ارائه دهد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت با کارشناسان و مشاوران این مجموعه در خصوص کسب اطلاع از قیمت محصولات، نحوه ارسال، ثبت سفارش و خرید اقدام نمائید.

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا