قیمت گرانول پی وی سیگرانول پی وی سی

تولید گرانول پی وی سی نرم و سخت در گرانول رز

تولید گرانول پی وی سی نرم و سخت در ابعاد، اندازه، رنگ و گریدهای متنوع تولید و به فروش می رسد. محصولات گرانول رز به دلیل قیمت مناسب قابل رقابت در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. ارائه انواع گرانول پی وی سی مرغوب و با کیفیت به صنایع بزرگ و کوجک از جمله اهداف تعیین شده گرانول رز می باشد.

آشنایی با فرآیند تولید گرانول پی وی سی

آشنایی با فرآیند تولید گرانول پی وی سی به جهت کاربرد گسترده و و سیعی که دارد از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. از جمله مزایای این محصولات می توان به قابل بازیافت بودن آن اشاره کرد، به نحوی که آسیبی به محیط زیست وارد نمی شود. به همین جهت گرانول رز در راستای تولید محصولات با کیفیت و درجه یک عدم استفاده از مواد اولیه بازیافتی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مواد بازیافتی طی فرایند تولید و پس از آسیاب شدن لبه های تیزی دارند که به راحتی از قیف ورودی دستگاه عبور نمی کنند. همین غیریکنواخت بودن مواد اولیه در شکل ظاهری محصول نهایی، کیفیت و شفافیت آن تاثیر منفی دارد. از این رو و با توجه به کاربرد گرانول پی وی سی در صنایع مختلف تولید محصولات مرغوب از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

مواد اولیه در دستگاهی به نام اکسترود یا همان گرانول ساز قرار داده می شوند، که پس از ذوب شدن از صافی عبور داده می شوند. سپس گرانول ها به شکل دانه های ریز و در ابعاد متفاوت برش خورده و پس از مرحله سرد کردن بسته بندی و برای فروشنده ارسال می شوند. مراحل و فرایند تولید انواع گرانول پی وی سی شبیه به هم می باشند، تنها تفاوت در تولید به دلیل نوع خط تولید به کار گرفته شده و ابعاد، اشکال و اندازه های آن  می باشد.

مرکز تولید گرانول پی وی سی و خرید بدون واسطه
مرکز تولید گرانول پی وی سی و خرید بدون واسطه

تولید گرانول پی وی سی نرم و سخت در انواع و گریدهای متفاوت

تولید گرانول پی وی سی نرم و سخت در گرانول رز از ضایعات پلاستیک یا پلیمرها به همراه دیگر عناصر و ترکیبات استفاده می شود، این دانه های پلیمری می بایست ذوب شوند تا بتوان آن ها را به دانه های ریز تبدیل کرد. در این روش مواد اولیه در دستگاهی به نام اکسترود ذوب می شوند، سپس مواد آماده شده به وسیله کاتر در ابعاد و اندازه  های متفاوت برش داده می شوند.

انواع گرانول پی وی سی تولید شده به صورت گلوله های ساچمه ای گرد در انواع و گریدهای متفاوتی می باشند . از این رو شرکت گرانول رز مفتخر است اعلام نماید که در تولید این محصولات از مواد اولیه مرغوب و تازه استفاده می کند. عدم استفاده از ضایعات پلاستیک و یا صنعت پتروشیمی در تولید گرانول باکیفیت، بادوام و مقاوم نقش بسزایی دارد.

این مجموعه با تولید گرانول پی وی سی نرم و سخت در گریدهای متفاوت توانسته است پاسخگوی نیاز صنایع بزرگ و کوچک می باشد. بیشترین کاربرد گرانول پی وی سی نرم در تولید انواع شلنگ، تجهیزات پزشکی، زیره کفش و دمپایی، کف پوش خودرو و غیره می باشد. از گرانول سخت نیز در صنعت ساختمان سازی، صنعت لوله سازی، روکش کابل و سیم برق و دیگر صنایع وابسته استفاده می شود.

قیمت رایج ترین انواع گرانول پی وی سی قابل خرید در بازار ایران چگونه بدست آوریم؟
قیمت رایج ترین انواع گرانول پی وی سی قابل خرید در بازار ایران چگونه بدست آوریم؟

تولید گرانول پی وی سی با فرمول اختصاصی

در دنیای امروز و با پیشرفت های صورت گرفته در صنعت پلاستیک سازی از مواد مختلف مانند انواع گرانول پی وی سی، پودر پرک و غیره استفاده می شود. از این رو گرانول رز با تکیه بر توان اقتصادی خود و در سایه کارشناسان و متخصصان مجرب اقدام به تولید گرانول پی وی سی نرم و سخت با فرمول اختصاصی کرده است.

همانطور که می دانید گرانول پی وی سی از جمله محصولاتی می باشد، که از تنوع بالایی برخور دار می باشد، از این رو نیاز صاحبان صنایع به جهت تولید محصولات خود را تامین می کند. با این حال مواردی پیش می آید بعضی از صاحبان صنایع نیاز به تولید گرانول پی وی سی با فرمول و گرید خاصی داشته باشند.

از این رو کلیه مشتریان می توانند با توجه به کاربرد گرانول پی وی سی نسبت به ثبت سفارش براساس نیاز خود اقدام نمایند. کارشناسان و متخصصان زبده گرانول رز با بررسی و تجزیه تحلیل نیاز صاحبان صنایع و در صورت امکان اقدام به تولید گرانول پی وی سی با گرید و فرمول اختصاصی می کنند.

شرکت تخصصی تولید گرانول پی وی سی
شرکت تخصصی تولید گرانول پی وی سی
کارخانه تولید گرانول پی وی سی

گرانول رز با توجه به اهمیت و کاربرد گرانول پی وی سی در صنایع مختلف اقدام به راه اندازی کارخانه با هدف تولید محصولات با کیفیت و مرغوب کرده است. این کارخانه با بیش از 15 سال سابقه توانسته است با ارائه محصولات مرغوب و درجه یک با قیمتی مقرون به صرفه نقش بسزایی در رشد اقتصادی کشورمان داشته باشد.

فروش محصولات به استان های تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و دیگر شهرهای کشورمان از جلمه اقدمات موثر گرانول رز می باشد. همچنین صادرات به بیش از 10 کشور آسیایی و همچنین قاره آفریقا نشان دهنده کارنامه درخشان گرانول رز در تولید گرانول پی وی سی می باشد.

در دنیای امروز و لزوم استفاده از بستر اینترنت در خدمت رسانی و رشد اقتصادی، گرانول رز اقدام به طراحی وب سایت جهت معرفی و فروش انواع گرانول پی وی سی نرم و سخت کرده است. شما می توانید علاوه بر مشاهده محصولات و مقایسه آن ها با محصولات مشابه از خدمات فنی و پشتیبانی ارائه شده استفاده کنید، کارشناسان و پرسنل این مجموعه در تمامی مراحل خرید شما را همراهی می کنند.

بزرگترین تولید کننده گرانول پی وی سی
بزرگترین تولید کننده گرانول پی وی سی
تولید گرانول پی وی سی مرغوب

تولید گرانول پی وی سی نیازمند استفاده از فرایند پیچیده و ماشین آلات به خصوصی نمی باشد. هر چند تولید آن بسیار ساده بوده اما رعایت اصول، قواعد و نکات قابل توجه در عرضه یک محصول با کیفیت و مرغوب بسیار حائز اهمیت است. اهمیت این مسئله به جهت کاربرد گرانول پی وی سی در صنایع مختلف می باشد، که این مجموعه را بر آن داشته است تا با استفاده از مواد اولیه نو و عدم استفاده از مواد بازیافتی محصولی با کیفیت و مرغوب تولید کند.

 تولید محصولات درجه یک و مرغوب در افزایش اعتماد صاحبان صنایع به استفاده از تولیدات داخلی نقش بسزایی دارد. از این رو گرانول رز با استفاده از دانش، ذوق و استعداد نیروهای متخصص و حرفه ای گامی مهم در تولید گرانول پی وی سی مرغوب و افزایش اهمیت محصولات داخلی داشته است.

کلیه مشتریان می توانند جهت آشنایی با انواع گرانول پی وی سی نرم و سخت و مشاهده کلیه محصولات به وب سایت این مجموعه مراجعه کنند. استفاده از خدمات مشاوره ای و فروش، پشتیبانی خرید و همچنین امکان استعلام قیمت از طریق راه های ارتباطی مندرج در وب سایت امکان پذیر می باشد.

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir
دکمه بازگشت به بالا