انواع گرانول پی وی سیتوزیع گرانول پی وی سیفرمول اختصاصی گرانول پی وی سی

انواع گریدهای گرانول پی وی سی در اوزان، ابعاد، و رنگ های متنوع

تولید گرانول  پی وی سی نرم و سخت در اوزان، ابعاد و رنگ های متنوع در کارخانه رز شیمی انجام می شود. این شرکت از سال 1385 در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است. کارشناسان و متخصصان این مجموعه در تلاش بر تولید انواع گرانول پی وی سی با کیفیت با استفاده از مواد اولیه خالص و مرغوب می باشند. محصولات این شرکت در گونی های مخصوص 30 کیلویی بسته بندی و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسند.

فرایند تولید گریدهای گرانول پی وی سی

گرانول پی وی سی های تولید شده در رز شیمی در دو نوع سخت و نرم و گریدهای مختلف به جهت استفاده در صنایع بزرگ و کوجک تولید و به فروش می رسند. از این رو آشنایی با فرایند تولید آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. فرمول گرانول پی وی سی به کار گرفته شده در تولید آن ها به نحوی می باشد، که علاوه بر حفظ خواص ویژگی های آن از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.   

گرانول پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید یکی از پرکاربردترین و پر مصرف ترین پلاستیک ها در جهان می باشد، که به شکل دانه های ریز و گلوله های ساچمه ای می باشند. مواد اولیه به کار رفته در تولید آن ها عموما از مواد بازیافتی صنعت پتروشیمی می باشند، که به صورت رنگی و بی رنگ تولید و به فروش می رسند.

گریدهای گرانول پی وی سی نرم بیشتر در محصولات منعطف و غیرشکننده مانند زیره کفش، زیره دمپائی، شیلنگ استفاده می شود؛ و در مقابل نوع سخت آن در صنعت لوله سازی، قطعات الکترونیکی و غیررسانا کاربرد دارد. تولید گرانول پی وی سی در گریدهای مختلاف به جهت نوع استفاده آن ها در صنایع در ابعاد کوچک و به صورت شفاف، کریستال، شیری و رنگی می باشد.

مرجع تولید ریزدانه پی وی سی در ایران جهت تولید سیم کابل و قطعات مختلف پلاستیکی
کارخانه تولیدکننده گرانول پی وی سی با گریدهای مختلف در ایران

ویژگی های گریدهای گرانول پی وی سی

شرکت رز شیمی با هدف تولید گرانول پی وی سی مرغوب در انواع و گریدهای متفاوت از مواد اولیه تازه و نو استفاده می کند. از جمله ویژگی های محصولات این شرکت می توان به طول عمر بالا و قابل بازیافت بودن اشاره کرد. ترکیبات گرانول های پی وی سی برحسب کیفیت ساخت به نحوی می باشد، که قابل استفاده در صنایع محصولات پلاستیکی را داشته باشد.

نکته مهم در حفظ خواص و ویژگی های این محصول نوع فرمول گرانول پی وی سی می باشد، که در این شرکت و با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان آن مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهم و قابل توجه در این خصوص، می توان به وجود یک فیلتر به جهت جداسازی و تفکیک ناخالصی ها اشاره کرد. این فیلتر که در در دستگاه گرانول ساز تعبیه شده است دارای منافذ ریز و درشت به جهت تفکیک گرانول ها می باشد، هر قدر منافذ ریزتر باشند، گرانول های یکدست تر و با کیفیت تر به دست می آید.

ویژگی های گریدهای گرانول پی وی سی:

  •  مقاومت در برابر ضربه
  • مقاومت بالا در برار حرارت و گرما
  • ماندگاری طولانی
  • مقاومت در برابر پوسیدگی، خوردگی و نفوذ حشرات
  • مقاومت شیمیایی بالا
  • عایق الکتریکی
کاربردهای گرانول پی وی سی

وبسایت مرکز خرید انواع گرانول پی وی سی جهت مصارف مختلف صنعت پلاستیک

نکات مهم در خرید گرید های گرانول پی وی سی              

انواع گریدهای گرانول پی وی سی تولیدی در شرکت رز شیمی به جهت استفاده از مواد اولیه تازه، ماشین آلات پیشرفته و فناوری روز از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند. این محصولات که شکل خاصی از مواد پلیمری می باشند، به صورت ساچمه ای ،گرد، کروی و گلوله ای تولید می شود. از این رو رعایت نکات لازم در هنگام خرید گرانول پی وی سی و انواع آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

گرانول پی وی سی مرغوب و با کیفیت شفاف، یکدست، مقاوم و مستحکم می باشد، هر قدر شفافیت گرانول ها بیشتر باشد نشان از کیفیت بالا مواد اولیه دارد. عامل موثر در این زمینه عدم استفاده از مواد بازیافتی در تولید آن ها می باشد، هر چند کلیه محصولات قابل بازیافت بوده و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

مشتریان و صاحبان صنایع می توانند با مراجعه به کارخانه و مشاهده محصول از نزدیک از مرغوبیت محصولات مورد نظر اطمینان حاصل کرده و اقدام به خرید گرانول پی وی سی کنند. از آنجایی که تمامی سفارش ها پس از تولید به صورت مستقیم و سفارشی برای خریدار ارسال می شود، این امر در جلب رضایت آنان نقش بسزایی دارد. زیرا مشتریان می توانند نحوه ارسال کالا را مشخص و در زمان تعیین شده آن را دریافت نمایند.

کیفیت نهائی تولیدکننده گرانول پی وی سی با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر است !

قیمت گریدهای گرانول پی وی سیPVC

قیمت گذاری بر روی گرانول پی وی سی و گریدهای آن تابع شرایط و متغییر هایی می باشد، که توجه به آن ها در تعیین قیمت مناسب و اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در بازار متلاطم اقتصادی و نوسانات بازار ارز تعیین قیمت واحد و ثابت برای محصولات امکان پذیر نمی باشد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد توجه به این عوامل در تعیین قیمت محصولات نقش بسزایی دارد.

اساس فعالیت شرکت رز شیمی بر تولید گرانول پی وی سی به صورت عمده می باشد. بر همین اساس با ارسال مستقیم از درب کارخانه محصولات خود را عرضه و به فروش می رساند. این امر ضمن فروش محصولات با کیفیت از هدر رفت هزینه جلوگیری می کند، دلیل این امر حذف واسطه در فرایند خرید و فروش می باشد.

از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت نهایی گریدهای گرانول پی وی سی می توان به مواد اولیه خالص، کیفیت مطلوب ماشین آلات، استفاده از تکنولوژی روز و دانش متخصصین اشاره کرد. در همین راستا و به جهت افزایش رضایتمندی مشتریان اقدام به ایجاد کانال های ارتباطی کرده است. شما می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان فنی و فروش نسبت به استعلام قیمت اقدام فرمائید. ارائه خدمات پشتیبانی در خصوص خرید گرانول پی وی سی و گریدهای آن دیگر خدمت ارزنده از رز شیمی می باشد.

مرکز خرید انواع گرانول پی وی سی
فروش مستقیم گریدهای گرانول پی وی سیPVC

فروش مستقیم گرانول پی وی سی در انواع و گریدهای با هدف حضور در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. این شیوه که یکی از اشکال تجارت می باشد، محور اصلی این واحد تولیدی می باشد. از جمله مزایای این روش می توان به برقراری ارتباط مستقیم بین مشتری و تولید کننده اشاره کرد. همین امر در اطلاع تولید کننده از نیاز مشتری و ایجاد بازار نقش بسزایی دارد.

در همین راستا شرکت رز شیمی توانسته است براساس نیاز و تقاضای موجود در بازار فرصت های فروش بیشتری ایجاد کند. تحقق این امر در گروه فرمول گرانول پی وی سی می باشد، که امکان تولید سفارشی و اختصاصی را فراهم آورده است. در این حالت انواع گریدهای گرانول پی وی سی برحسب نیاز صنایع و واحدهای تولیدی بررسی و به مرحله تولید می رسد. رعایت این مهم در کنار فروش مستقیم نشان از تخصص و توان تجربی بالای کارشناسان و متخصصان رز شیمی دارد.

از دیگر نتایج مثبت فروش مستقیم می توان به جلب رضایت مشتریان، افزایش فروش در بازارهای داخلی و خارجی، حفظ ارتباطات و مناسبات تجاری و بین المللی، رشد و شکوفایی اقتصادی و غیره نام برد. در همین راستا رز شیمی اقدام به راه اندازی وب سایت جهت ارائه خدمات به مشتریان خود کرده است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت مجموعه نسبت به استعلام قیمت، کسب اطلاعات در خصوص محصولات تولید شده، نحوه ثبت سفارش و بهره مندی از خدمات مشاوره ای و فروش اقدام نمایید.

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا