فروش عمده گرانول پی وی سیگرانول پی وی سی صادراتیگرانول پی وی سی مرغوب

خرید و فروش گرانول پی وی سی نرم عمده با قیمت مناسب

تولید گرانول پی وی سی نرم در دو نوع سخت و نرم در کارخانه گرانول رز انجام می شود.  این مجموعه با هدف تولید انواع گرانول به صورت عمده با قیمت مناسب فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است. تمامی فعالیت این شرکت در راستای شکوفایی اقتصادی کشورمان می باشد. در همین راستا با صادرات گرانول پی وی سی نرم به بیش از 15 کشور آسیای شرقی و قاره آفریقا گام مهمی در این زمینه برداشته است.

کیفیت بالا در کنار قیمت گرانول پی وی سی نرم اقتصادی، محصولات این شرکت در افزایش میزان فروش نقش بسزایی داشته است. عرضه در  بازارهای داخلی و خارجی بیانگر مرغوبیت کالای محصولات گرانول رز می باشد. بسته بندی در گونی های مخصوص حمل گرانول در کنار ارسال مستقیم و سفارشی از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مجموعه می باشد. تمامی سفارش های گرانول رز پس از تولید بدون واسطه برای مشتریان ارسال می گردد.

گرانول پی وی سی نرم تولید شده در گرانول رز با بهترین کیفیت و قیمت

گرانول پی وی سی نرم از افزودن نرم کننده ها با پلیمر ها به دست می آید. این محصول در طیف گسترده و کاربری فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول شکل خاصی از پلیمرها می باشد که پس از ذوب شدن در دستگاه اکسترود در ابعاد، اشکال مختلف تولید می شود. گرانول نرم به صورت شفاف، نیمه شفاف و رنگی تولید و به فروش می رسد. استفاده از نرم کننده ها در تولید گرانول پی وی سی نرم باعث کاهش تبلور در گرانول های تولیدی می شود. همچنین به دلیل خاصیت روان کنندگی در تولید پلاستیک شفاف و منعطف استفاده می شود. قیمت پایین، انعطاف پذیری بالا، خاصیت عایق پذیری، مقاومت در برابر آسیب ها و غیره از جمله ویژگی های این محصول  می باشد.در بازار رقابتی امروز و تنوع بالای محصولات تولیدی، گرانول رز در صدد است تا بتواند جایگاه خود را تثبیت کند. از این رو  با استفاده از مواد اولیه مرغوب، ماشین آلات مدرن، دانش و تکنولوژی روز محصولات درجه یک را تولید و به فروش می رساند. این امر با انجام نیازسنجی، اطلاع از وضعیت بازار، میزان تقاضای موجود و نیاز صنایع انجام می شود. ایجاد روابط و مناسبات تجاری مطلوب در تحقق این امر نقش بسزایی دارد

گرانول پی وی سی نرم تولید شده در گرانول رز با بهترین کیفیت و قیمت
گرانول پی وی سی نرم تولید شده در گرانول رز با بهترین کیفیت و قیمت

گرانول پی وی سی PVC نرم چیست؟

گرانول پی وی سی نرم یکی از دو نوع گرانول می باشد. این محصول پرکاربرد در صنایع بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. گرانول نرم از ترکیب مواد اولیه پلیمری با روان کننده ها به دست می آید. دلیل استفاده از این روانکارها انعطاف پذیری گرانول می باشد. نرم کننده قابلیت کشسانی بالایی دارند. در نتیجه استفاده از آن ها محصولات پلاستیکی سخت را منعطف می کند. این محصول بیشتر در تولید محصولات پلاستیکی نرم به کار می رود.

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir
دکمه بازگشت به بالا