تولید کننده گرانول پی وی سی

تولید کننده گرانول پی وی سی در انواع و گریدهای متفاوت در ایران

رز شیمی تولید کننده گرانول پی وی سی در. تهیه و تولید گرانول پی وی سی با کیفیت و مرغوبیت بالا از جمله اهداف و چشم انداز های این واحد صنعتی می باشد. عرضه و فروش این محصول در بازارهای داخلی و خارجی نشان دهنده مناسبات تجاری و اقتصادی موثر در عرصه فروش و صادرات می باشد.

آشنایی با تولید کننده گرانول پی وی سی استراتژی و راهکارها

رزشیمی به عنوان تولید کننده گرانول پی وی سی با هدف تولید، فروش و صادرات محصولات مرغوب و با کیفیت با سابقه ای درخشان در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد. گرانول پی وی سی از جمله محصولات تولید شده از ضایعات صنعت پتروشیمی می باشد، که امروزه در صنایع بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از مواد اولیه مرغوب، بهره گیری از دانش و فناوری روز، به کارگیری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، بررسی تقاضا و نیاز بازار، آشنایی با بازارهای هدف، برقراری روابط تجاری در داخل و خارج از جمله  عوامل موثر در اجرای راهکارها و استراتژی ها می باشد.

تولید انبوه از جمله استراتژی ها و راهکاری رز شیمی در زمینه تولید محصولات خود می باشد. در این روش براساس تقاضای موجود در بازار و نیاز سنجی انجام شده گرانول پی وی سی تولید شده و به بازار عرضه می شود.

در این استراژی هر فرایند تولید تنها با دریافت سفارش قطعی شده مشتری آغاز می گردد. و به طور معمول کالای ساخته شده ای در انبار برای تحویل به مشتری وجود ندارد. این استراتژی بیشتر توسط مجموعه های دارای تولید سفارشی (مانند صنعت چاپ، تولید ماشین آلات و …) به کار گرفته می شود.

دیگر روش به کار گرفته شده بر اساس سفارش های ثبت شده مشتریان انجام می شود. در این حالت محصول تولید شده به صورت مستقیم در اختیار مشتری قرار می گیرد. از جمله مزایای این روش می توان به سودآوری بیشتری برای تولید کننده اشاره کرد. همچنین مشتری می تواند این محصول را با قیمتی کمتر از قیمت موجود در بازار تهیه کند.

آشنایی با تولید کننده گرانول پی وی سی استراتژی و راهکارها
آشنایی با تولید کننده گرانول پی وی سی استراتژی و راهکارها

تولید کننده گرانول (PVC) در انواع مختلف

تولید کننده گرانول پی وی سی با  رعایت مولفه هایی چون افزایش کیفیت ، استفاده از دانش و فناوری روز و کاهش هزینه ها در صدد تولید، عرضه، فروش و صادرات گرانول مرغوب و باکیفیت می باشد.  گرانول پی وی سی در دو نوع نرم و سخت تولید و روانه بازار می شود.

در تولید گرانول نرم از میزان پلیمر کمتری استفاده می شود. استفاده از نرم کننده ها در تولید گرانول نرم باعث افزایش قابلیت کشسانی و  انعطاف پذیری این محصول می شود. به همین دلیل از گرانول پی وی سی نرم در تولید انواع کیسه های پلاستیکی، روکش کابل و سیم ها، أنواع شلنگ، زیره کفش و دمپایی، مواد اولیه کف پوش ماشین، قوطی های پلاستیکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

 گرانول پی وی سی سخت حاوی درصد بالاتری از پلیمر می باشد. این محصول در برابر ضربه،  حرارت، پوسیدگی و گرما استحکام، دوام، قدرت و ماندگاری بالایی دارد. به همین دلیل در صنعت ساختمان سازی، تولید لوله های آب و فاضلاب، تولید درب و پنجره، تولید تزئینات داخلی ساختمان و غیره کاربرد دارد.

تولید کننده گرانول (PVC) در انواع مختلف
تولید کننده گرانول (PVC) در انواع مختلف

تولید کننده گرانول پی وی سی عمده مرغوب

رز شیمی به عنوان تولید کننده گرانول پی وی سی در ایران با هدف ارائه خدمات مطلوب پاسخگوی نیاز مشتریان و مصرف کنندگان در این حوزه می باشد. در همین راستا این محصولات به صورت عمده و جزئی در تناژ های مختلف تولید، فروش و صادر می شود. هر چند این محصول از مواد بازیافتی صنعت پتروشیمی تولید می شود، اما رز شیمی مفتخر است که اعلام نماید در تولید گرانول از هیچگونه مواد بازیافتی استفاده نکرده است. به همین دلیل کیفیت و مرغوبیت محصولات این مجموعه قابل رقابت در بازارهای داخلی و بین المللی می باشد.

در دنیای امروز با افزایش رقابت در بازارهای داخلی و خارجی افزایش کیفیت، تسریع در آماده سازی گرانول تولیدی، کاهش قیمت از جمله موارد قابل توجه در راستای مشتری مداری و ارائه محصولات مرغوب در این مجموعه می باشد. همین امر در افزایش میزان محبوبیت محصولات تولید شده رز شیمی و کسب جایگاه مطلوب در بازارهای هدف نقش بسزایی داشته است.

گرانول تولید شده به صورت عمده و جزئی این امکان را برای مشتریان و مصرف کنندگان فراهم می کنند تا محصول مورد نظر را به مقدار دلخواه سفارش و خریداری نمایند. از جمله مزایای این روش کاهش هزینه های جانبی می باشد. زیرا مصرف کننده می تواند محصول بیشتری را با قیمت کمتر و ارزان تر خریداری نماید.

تولید کننده گرانول پی وی سی عمده مرغوب
تولید کننده گرانول پی وی سی عمده مرغوب
تولید کننده گرانول پی وی سی مرغوب

شرکت رز شیمی در راستای رعایت اصول مشتری مداری و با کسب جایگاه مطلوب به عنوان تولید کننده گرانول  پی وی سی از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده است. از آنجایی که کیفیت بالای محصول راه ورود به بازارها به ویژه بازارهای بین المللی می باشد. مجموعه رزشیمی تولید محصولات مرغوب و با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

همانطور که می دانید گرانول پی وی سی از ترکیب پلیمر و مواد بازیافتی تولید می شود. این در حالی است که گرانول تولید شده در کارخانجات رز شیمی از مواد اولیه نو می باشد. این محصولات علاوه بر اینکه دارای کیفیت، مقاومت و طول عمر بالایی بوده، قابل بازیافت نیز می باشند.

تولید محصول مرغوب پیش نیاز رشد و توسعه اقتصادی می باشد. همین امر در ایجاد جایگاه مطلوب اقتصادی، برقراری مناسبات تجاری بین المللی، ترغیب صاحبان صنایع داخلی به استفاده از محصولات تولید داخل نقش بسزایی دارد. رز شیمی توانسته است با استفاده از مواد اولیه مرغوب، فناوری روز، ماشین آلات پیشرفته و نیروی کار حرفه ای و متخصص گرانول پی وی سی با کیفیت  را تولید و به فروش برساند.

این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتری، ایجاد بازارهای هدف، افزایش سودآوری، توسعه اقتصادی و اشتغال زایی اقدام به راه اندازی وب سایت کرده است. شما می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه نسبت به خرید اینترنتی وحضوری اقدام نماید. تیم فنی و پشتیبانی این مجموعه در تمامی مراحل خرید آماده ارائه خدمت به شما مشتریان و مصرف کنندگان عزیز می باشد.

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا