تولید کننده گرانول پی وی سیگرانول پی وی سی جدید

گرانول رز تولید کننده گرانول پی وی سی اختصاصی در انواع و گریدهای مختلف

عرضه و فروش گرانول پی وی سی اختصاصی در انواع و گریدهای مختلف  خدمتی دیگر از گرانول رز می باشد. گرانول در دو نوع نرم و سخت و به صورت شفاف،  کریستال و شیری عرضه و به فروش می رسد. گریدهای متفاوت این محصول براساس شیوه تولید و فرمول به کار رفته در تولید آن ها دارای کاربری های متفاوتی می باشند.

تولید سفارشی با فرمولاسیون اختصاصی براساس نیاز مشتری انجام می شود. تمامی این محصولات در صنایع بزرگ و کوچک قابل استفاده می باشند. تامین مواد اولیه نو، ماشین آلات مجهز، فرآیند تولید پیشرفته همگی در تولید گرانول پی وی سی مرغوب و قیمت مناسب نقش بسزایی دارد. تمامی این موارد در کنار مزیت بازیافتی بودن گرانول از جمله دلایل محبوبیت این محصول می باشد.

تولید گرانول پی وی سی اختصاصی براساس نیاز صاحبان صنایع

گرانول پی وی سی اختصاصی ویژه صاحبان صنایع با استفاده از مواد نو و قابل بازیافت تولید می شود. این محصولات در صنعت سیم و کابل، زیره کفش، زیره دمپایی، چکمه و دیگر محصولات پلاستیکی قابل استفاده می باشند. گرانول پی وی سی شفاف، کریستال و شیری در تمامی گریدها، رنگ ها و اندازه ها تولید می شوند.

استفاده از فرمولاسیون اختصاصی براساس نیاز صنعتگران توسط کارشناسان گرانول رز در حال انجام می باشد. بررسی و آنالایز این فرمول براساس سفارش مشتری انجام می شود. میزان استفاده از رنگ ها، روان کننده ها، پایدار کننده ها و دیگر مواد اولیه، در تهیه فرمولاسیون به دقت مورد بررسی قرار می گیرند.

به طور مثال از گرانول پی وی سی شفاف در تولید تجهیزات پزشکی استفاده می شود. شفافیت بالا، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر حرارت، وزن کم در تولید گرانول پی وی سی پزشکی مورد توجه قرار می گیرند. برای تولید لوله ها و یا شلنگ های پزشکی فرمولاسیون می بایست به نحوی باشد که مانع از نفوذ و آسیب اشعه ماورابنفش شود. از آنجا که از گرانول شفاف برای موارد مصرف پزشکی استفاده می شود، در صورت سفارش مشتری به فرمولاسیون اختصاصی تمامی این موارد مد نظر قرار می گیرند.

تولید گرانول پی وی سی اختصاصی براساس نیاز صاحبان صنایع
تولید گرانول پی وی سی اختصاصی براساس نیاز صاحبان صنایع

مزایای تولید گرانول پی وی سی اختصاصی در گرانول رز

تولید گرانول پی وی سی اختصاصی در انواع و گریدها متناسب با سفارش مشتری انجام می شود. در این حالت از ترکیب پلیمر با دیگر افزودنی ها گرانول اختصاصی تولید می شود. این فرایند فقط مختص به انواع گرانول نبوده، بلکه تمامی گریدها را شامل می شود. همین امر منجر به تولید گستره وسیعی از محصولات پلاستیکی می شود.  

از این رو مشتری می تواند با مراجعه به کارخانه و مشاهده محصول از نزدیک از کیفیت آن اطمینان حاصل کند. محصولات سفارش شده پس از تولید مستقیما برای مشتری ارسال می شود. مشتریان می توانند با انتخاب شیوه ارسال خرید خود را نهایی کنند.

استفاده از افزودنی ها در تولید گرانول منجر به خلق محصولی منحصر به فرد و کاربردی می شود. از این رو گرانول در تمامی صنایع بزرگ و کوچک تولید محصولات پلاستیکی قابل استفاده می باشد. گرانول رز در تلاش است تا با ارائه خدمات و محصولات متنوع رضایتمندی مشتریان را به دست آورد.

تولید سفارشی انتخاب صحیح نوع و گرید گرانول متناسب با فرآیند و فرمول درخواستی مشتری می باشد. همین امر باعث می شود تا مشتری نسبت به کیفیت و مرغوبیت محصول تولید شده اطمینان پیدا کند. در نتیجه می توان به جلب رضایت مشتری و تثبیت جایگاه مطلوب در بازارهای داخلی و خارجی اطمینان پیدا کرد.

مزایای تولید گرانول پی وی سی اختصاصی در گرانول رز
مزایای تولید گرانول پی وی سی اختصاصی در گرانول رز

گرانول پی وی سی اختصاصی تولید شده در گرانول رز درجه یک

تولید گرانول پی وی سی اختصاصی در گرانول رز با رعایت استانداردهای بین المللی انجام می شود. کارشناسان و متخصصان گرانول رز با در نظر گرفتن تمامی عوامل موثر در مرغوبیت محصول اقدام به تولید آن می نمایند. تمامی انواع گرانول و گریدها با در نظر گرفتن خواص موجود و موارد کاربرد آن ها عرضه و به فروش می رسند.

به طور مثال در تولید گرانول پی وی سی شفاف، کیفیت و شکل ظاهری در گرو استفاده از مواد اولیه نو و تازه می باشد. هر قدر شفافیت بیشتر باشد نشان از مواد اولیه تازه می باشد. انعطاف پذیری، مقاومت بالا در برابر گرما و حرارت دیگر مشخصه های محصول درجه یک می باشد.

از این گرانول در تولید انواع شلنگ ها استفاده می شود. از آنجایی که از شلنگ ها برای انتقال آب، هوا، نفت، گاز، مواد شیمیایی استفاده می شود. شفافیت بالای شلنگ ها باعث تشخیص بهتر جریان در آن ها می شود. همچنین در صنایع غذایی و تجهیزات پزشکی، صنعت بسته بندی و لوله واتصالات به کار می رود.

موفقیت گرانول رز در بهره مندی از نیروی کار حرفه ای، ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی روز می باشد. تمامی این عوامل منجر به تولید محصولات باکیفت با قیمت مناسب شده است. تمامی این عوامل در ایجاد مناسبات تجاری در عرصه داخلی و خارجی نقش بسزایی دارد.

گرانول پی وی سی اختصاصی تولید شده در گرانول رز درجه یک
گرانول پی وی سی اختصاصی تولید شده در گرانول رز درجه یک

تولید گرانول پی وی سی اختصاصی راهکارها و استراتژی ها

تولید گرانول پی وی سی اختصاصی نیازمند به کارگیری اصولی راهکارها و استراتژی ها می باشد. این روش تولید مبتنی بر سفارش مشتری و یا بازار می باشد. محصولات تولید شده براساس هر سفارش انجام می شود. گرانول و گرید اختصاصی مختص یک مشتری بوده و قابل تولید به صورت انبوه و عرضه در بازار نمی باشد.

موفقیت در این روش مستلزم ایجاد ارتباط قوی و حس رضایتمندی در مصرف کننده می باشد. عرضه محصولات به جهت تامین نیاز صنایع و بازار با تولید انبوه و سفارشی در گرانول رز در حال انجام است. در این صورت مشتری می تواند با اطمینان خاطر نسبت به سفارش محصول خود اقدام نماید. از آنجایی که عمده گرانول تولید شده در صنایع پلاستیک سازی استفاده می شود. از این رو کیفیت بالای گرانول ها تاثیر مستقیم در مرغوبیت محصول تولید شده و شکل ظاهری آن دارد.

در همین راستا و با هدف برقراری ارتباط با مشتریان گرانول رز اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت کرده است. از این رو مشتریان می توانند ضمن آشنایی با محصولات و خدمات این مجموعه محصول مورد نظر را خریداری نمایند. ارتباط مستقیم با کارشناسان و مشاوران فروش در خصوص استعلام قیمت از دیگر خدمات گرانول رز می باشد.

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا